איך לבחור טבעת אירוסין?

טבעת אירוסין קלאסית זהב לבן משובצת ביהלום עגול ואבני צד

מזל – טוב. הגעתם לשלב המרגש ביותר בחיים, רכישת טבעת אירוסין לאהובת ליבכם. כשאומרים טבעת אירוסין, כולם יודעים למה הכוונה. למרות שיש כל כך הרבה ווריאציות בהן מעוצבות טבעות האירוסין. חולמים על טבעת אירוסין מושלמת שתתאים לבת זוגכם?
המדריך הזה יאיר לכם את הדרך הנכונה איך לבחור טבעת אירוסין בצורה מושלמת.

תקציב לקניית טבעת אירוסין

הדבר הראשון שיעזור לכם להתקרקע מול ים הדוגמאות וטבעות האירוסין השונות, זה הגדרת תקציב. ברגע שאתם יודעים מה רף המחיר שתוכלו לשלם, כמות הסחורה שהמוכר יציע לכם, תקטן בצורה משמעותית ותקל עליכם את בחירת טבעת האירוסין המושלמת. נכון שהסחורה הרבה המוצעת לקהל, היא ברכה. אבל בשעת מעשה, היא עלולה לבלבל את הרוכש העתידי.
אנו מציעים מגוון אפשרויות לכלל הקהלים לטובת קניית טבעת האירוסין המתאימה ביותר לתקציב ולדרישת הלקוח.

איך בוחרים טבעת אירוסין שמתאימה לאופי הכלה?

אם תסתכלו היטב על התכשיטים אותם היא עונדת, תוכלו להבין מה הסגנון ולאיזה כיוון לגשת. דבר ראשון – מה צבע התכשיט? זהב לבן או זהב צהוב. דבר שני, מה עובי התכשיטים? יש נשים שאוהבות תכשיטים דקים, ישנן כאלו שיתחברו דווקא לתכשיטים בעלי נוכחות רבה יותר. מה הסגנון? קו חלק, מפותל, עדין, יוקרתי וכו’. ברגע שיש לכם רקע על טעם התכשיטים שלה, יש סיכוי גבוה שתצליחו לקלוע לטעמה ברכישת טבעת האירוסין. אם לא הצלחתם להבין מה הקו המנחה בתכשיטים שלה, עדיף שתלכו על הכיוון של טבעת קלאסית שהיא הכי קרובה לכל הטבעות הקיימות.

בחירת יהלום

לקנות תכשיט זהב זה דבר אחד ולקנות תכשיט יהלום, זה סיפור שונה לגמרי. כדי לבצע רכישת יהלום מוצלחת, יש צורך להתכונן ולהבין איך בוחרים יהלום בצורה מושכלת, מה המדד הטוב ביהלום ועל מה שווה לשלם. 

מחיר היהלום מורכב מכמה פרמטרים שונים: חיתוך וגימור, זוהר, גוון ומשקל. 

המושג המוכר ביותר לגבי יהלומים הוא ‘קראט’. כך מגדירים את משקל היהלום. כמה ‘קראט’ היהלום = כמה שוקל היהלום. לפני שאתם רוכשים יהלום זכותכם להבין על מה אתם משלמים. לכן, כדאי מאוד לשאול את המוכר מה מרכיב את המחיר ביהלום שבחרתם. דבר ראשון תבחרו את הטבעת הרצויה עליכם, אחר כך בקשו מהמוכר הסבר מפורט על היהלום עצמו. יש כאלו שיעדיפו יהלום קטן, אך נקי, ויש כאלו שההפך הגמור נכון עבורם. אל תתביישו לשאול, חלק ממחירו הנקוב של היהלום, הוא על השירות שאתם מקבלים.

מהיכן קונים טבעת?

גם אם אתם לא מסגנון האנשים שמתעניינים בהיסטוריה המשפחתית של כל אחד ממכריכם, חשוב מאוד להבין מי הם בעלי החנות ועד כמה הם אמינים. רוב האנשים שאינם מתעסקים עם יהלומים במקצועם, אינם מבינים כלל וכלל ביהלומים ובקלות ניתן לעבוד עליהם ולמכור להם יהלומים זולים במחיר יקר. כדי למנוע עקיצות בתחום היהלומים, חשוב לפנות לחנות אמינה ומוכרת.  

ישנם חתנים שמבצעים את רכישת הטבעת בפעימות – את הטבעת עצמה רוכשים בחנות לתכשיטי זהב, ואילו את היהלום רוכשים בחנות לממכר יהלומים בלבד. מדובר בטעות חמורה, אם היהלום יפגע במהלך השיבוץ, אף אחד לא יקח אחריות ואנו ממליצים לכם להימנע מרכישה מפוצלת ולגשת לחנות המתמחה במכירת טבעות אירוסין מושלמות ומשובצות. 

מוזמנים להכיר את בן וגיא שיתנו לכם שירות מקצועי, אמין ואדיב. אנו מוכרים יהלומים בכל הרמות ומסוגלים להתאים את עצמינו לטעמו של כל לקוח ולקוח. על תתפשרו על פחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה