מדידת גודל טבעת ובחירת גודל הטבעת המתאים

זה לא קל לבחור את גודל הטבעת הנכון להצעת הנישואין הגדולה. עם זאת, יש מגוון של שיטות כדי להבטיח שאתה קונה טבעת אירוסין שמתאימה לה בצורה מושלמת. אם אתה יודע את גודל הטבעת שלה, אז אתה יכול לקנות את התכשיטים שלה בביטחון מלא. זה שימושי במיוחד כאשר אתם מחפשים לקנות טבעות אירוסין מיוחדות ממקורות שונים. אנשים שמחפשים טבעות, אם זה לעצמם או למישהו אחר, צריכים לדעת את המידות של האצבע כדי לבצע את הרכישה הטובה ביותר.

מדידת גודל הטבעת
בין אם מדובר על טבעות אירוסין זולות או היוקרתיות ביותר המדידה שלהן היא זהה בכולן. מדידת גדלי טבעת יכולה להיות קלה מאוד, ישנם מספר דרכים לעשות זאת:
1. ללפף חוט סביב האצבע ותפיסת החוט משתי הקצוות.
2. סימון החוט בהתאם לגודל האצבע ולמדוד את גודל החוט.
3. התבוננות במודד תקין והשוואת הגודל במודד לשפה המקצועית.
ניתן להוריד את אפליקציית “Ring Sizer” או כל אפליקציה אחרת.

מדידת גודל טבעת האירוסין באינטרנט
באתרים רבים ואפליקציות מאפשרים לקונים לבדוק את גודל הטבעות האירוסים שלהם. למרות שאלו דרכים מצוינות לקבל את גודל הטבעת שלה, שיטות אלו אינן מדויקות כמו באמצעות בדיקה אמיתית מול מדיד טבעות.

שינוי גודל טבעת
לעתים קרובות אנשים רוצים לשנות את גודל טבעת האירוסין, בין אם הם ביקשו את הגודל הלא נכון ובין אם חלו שינויים בגודל האצבעות (דבר הקורה אצל נשים עקב שינויים הורמונליים). במקרים מסוימים, אנשים גם רוצים לשנות את גודל הטבעת, כך שיהיה שניתן לענוד את הטבעת על אצבע שונה. תהליך שינוי גודל הטבעת הוא תהליך פשוט מאוד, אותו נותנת חברת בן וגיא תכשיטים כשירות חינמי לכלל לקוחותיה!

ניתנת באתר אפשרות בחירה בין בחירת גודל ספציפי לבין בחירת גודל סטנדרטי של הטבעת עצמה. בשני המקרים ניתנת האפשרות לשנות את גודל הטבעת, בתהליך פשוט יחסית של הגעה למשרדי החברה, מדידת האצבע באמצעות הכלים המקצועיים שברשותנו וקבלת הטבעת כחצי שעה מרגע מדידת האצבע כשהטבעת תואמת בידיוק את הגודל המתבקש.

בחירה בין זהב 14K לבין 18K
קרט הוא מידה לתיאור דרגת טוהר של סגסוגת זהב ופלטינה. המידות המקובלות בעולם התכשיטים הם: 14K , 18K

לפי מדד זה, זהב טהור הוא זהב 24K (קרט). אם קצת יותר ממחצית ממסת הסגסוגת הנדונה היא זהב וקצת פחות מהמחצית השנייה – מתכות אחרות, הרי שמדובר בזהב שטוהרו 14K

אם 75% ממסת הסגסוגת הנדונה היא זהב וה25% הנותרים- מתכות אחרות, הרי שמדובר בזהב שטוהרו 18K.

** חשוב לציין- שתי סוגי הזהב נחשבים לאיכותיים מאוד ואין הבדל ממשי בינהם. חשוב להדגיש כי דווקא ה14K נחשב לעמיד יותר מבחינת חוזקו והוא פגיע פחות .

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת הטבעת
אם אתה מחליט לרכוש טבעת אירוסין זולה או את היקרה ביותר, ככל הנראה שזו תהיה השקעה קטנה בעלת משמעות גדולה בשבילך. מהסיבה זו, אתה צריך לעשות בדיקה נכונה ולבחור את גודל טבעת האירוסים הטוב ביותר, כך שתקבל את גודל הטבעת המושלם בשבילה. בדיקה נכונה יכולה לחסוך לך הרבה זמן וחוסר נעימות ולהיעשות על ידי מדידת גודל הטבעות שלה כדי להבטיח דיוק ותוך לקיחה בחשבון של כמה גדלי אצבע(בדרך כלל מוסיפים מידה אחת יותר) שעשויים להשתנות כתוצאה משינויים במזג אוויר או שינויים הורמונליים.

גודל טבעת האירוסין הוא גורם חשוב מאוד, שאותו אתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה יוצא ורוכש טבעת חדשה. במקרה שאתה לא בטוח בגודל הטבעת שלה, לא קרה כלום! אתה יכול לבחור בגודל סטנדרטי או בטבעת בגודל הטבעת הנפוצה ביותר (6), ולאחר מכן לערוך שינויים.

מדידת גודל הטבעת היא לא תהליך מורכב בכלל, בתנאי שאתה לוקח בחשבון את השיטות השונות הזמינות בפנייך למדידת גודל הטבעת בצורה יעילה. אם אתה יודע את גודל הטבעת המדויק, אז כל התהליך יהיה הרבה יותר פשוט בשבילך. כמו כן, קנייה של גודל הטבעת הנכון ביותר שמתאים באופן מושלם לאצבע שלה יעזור לך להפוך את כל האירוע הזה למיוחד עוד יותר ואת הרגע לבלתי נשכח.

מדריך הקניה שלנו יספק לך מידע מועיל על מדידת גודל טבעת האירוסין כראוי דבר שעשוי להיות קריטי לפני הצאת הנישואים. אנחנו מסייעים ללקוחות לקבל החלטות מושכלות על קניית התכשיטים שלהם, אנו מציעים טבעות אירוסין בקשת מחירים רחבה במיוחד מטבעות זולות שכל אחד יכול להרשות לעצמו ועד למיוחדות וליוקרתיות ביותר. אנו נעזור לכם לכל אורך הדרך בבחירת הטבעת המושלמת בשבילכם כך שאתם לא צריכים להתמודד עם שום מכשול בעת קניית הטבעת האירוסים. אתה מוזמן להיכנס לגלריית התכשיטים שלנו באתר או ברשתות החברתיות וליהנות ממגוון רחב של טבעות אירוסין יפיפיות ועוד תכשיטים רבים בעיצובים מיוחדים שלנו. אתה מוזמן להגיע אלינו ישירות למשרד בבורסת היהלומים וליהנות מ”הנוף” ממקור ראשון וכמובן כדי לקבל תשובות לכל השאלות. אנחנו נשמח לעזור לך בכל דרך אפשרית!