המדריך לגבר לרכישת טבעת אירוסין

הגעת לרגע הגדול והמרגש בו אתה הולך להציע לבחירת ליבך? מזל טוב!!

איך תדע מה ואיך לבחור?

לפני הרגע הגדול בו אתה הולך להציע, ישנם כמה כללים חשובים שעליך לקיים כדי להגיע לתוצאה המושלמת!! בכל זאת.. היא צריכה לענוד את הטבעת אירוסין לשארית חייה..
אז כדאי שתאהב אותה ותתחבר אליה וכמו שאומרים HAPPY WIFE HAPPY LIFE.

אז הבאנו לכם כמה טיפים חשובים לבחירת הטבעת המושלמת שהיא פשוט לא תוכל לסרב לה!! =)

1. בחר לך אשת סוד- איתה תוכל להתייעץ, הבחורה שמכירה אותה הכי טוב- אמא, אחות, חברה הכי טובה -אחת שתדע ותוכל להמליץ לך ולקלוע לטעם של בת זוגתך.

2. הכר את הסגנונות השונים- המגוון הוא רחב מאוד שים לב לטעם והסגנון של זוגתך, האם היא עונדת תכשיטים זהב לבן/ צהוב? יהלומים? אבני חן? טבעות דקות או עבות? וינטג’? הצץ בקופסת התכשיטים שלה ולמד את הסגנון שלה.

3. חפש רמזים- רשתות חברתיות אפליקציות תמונות כתבות וכדומה- יכול להיות שהיא השאירה רמזים קלים באפליקציות כמו אינסטגרם, פייסבוק או פינטרסט בהן היא מסמנת דברים שהיא אהבה ותוכל לתת לך רמזים בין עם במתכוון ובין אם לא..

4. “תגנוב לה טבעת” כך תוכל לדעת את מידת האצבע בלי ניחושים (לא מאוד קריטי מאחר ואצלנו ניתן להקטין ולהגדיל את הטבעת על חשבוננו בכל יום בשבוע).

5. חשוב על תקציב- כך תוכל להיות ממוקד, לדעת מה אפשר ומה לא, זה יצמצם משמעותית את האפשרויות העומדות בפניך ואז כל שנשאר לך זה להחליט האם הגודל או האיכות היא זו שקובעת לפי זוגתך. ישנן בנות שיעדיפו יהלום גדול יותר וניקיון נמוך יותר או להיפך. חשוב לא לזלוג מהתקציב אותו תכננת מראש, מאחר ועולם היהלומים הוא עולם בלתי פוסק של אפשרויות ותקציבים דבר שיוכל לבלבל אותך מאוד בעת רכישת הטבעת.

מרכיבי איכות היהלום:
איכות היהלום וכמובן ערכו נקבעים על פי בהירותו ועל פי שקלול של ארבעת הפרמטרים הבאים:

  • משקל הקראט – משקל היהלום המלוטש, ככל שהיהלום שוקל יותר כך עולה גם ערכו.
  • צבע – צבע משפיע על ערכו של היהלום, ככל שהיהלום לבן ובוהק יותר כך שוויו גבוה יותר.
  • ניקיון (ניקיון פנימי של היהלום) – לאיכות הפנימית של היהלום חשיבות רבה, הפרשי מחירים גבוהים בין יהלומים ללא פגם פנימי לבין אלו שמכילים פגם/כתם.
    * השאלה הנשאלת היא האם ביכולתנו לראות את הפגם בעין!
  • חיתוך – ככל שחיתוך היהלום מדויק יותר כך ערכו עולה.
    * צורות החיתוך הנפוצות הינן: עגול, לב, אמרלד, פרינסס (מרובע), מרקיזה וטיפה.

פרט ליהלום, חשוב להבין גם על הטבעת עצמה, האם משובצים יהלומי צד? מה משקל הזהב עצמו? והאם הזהב היא מזהב K14 או K18.

6. תהיה סבלני ותהנה מהתהליך זאת הדרך לרגע המאושר בחייך, תשתדל לא להיות אימפולסיבי. להגיע לתוצאה המושלמת לוקח מעט זמן ומחקר ולכן תבוא בגישה קלילה נעימה וסבלנית.

אנחנו ב״בן וגיא תכשיטים״ כאן בשביל ללוות אותך לאורך כל הדרך ולהפוך לך את תהליך רכישת הטבעת, לתהליך פשוט, מהנה וחוויתי!