12 הלוקיישנים הרומנטיים בעולם להצעת נישואין

הצעת נישואין

זה נכון שכל הצעת נישואים שהיא מיוחדת בדרכה. לא משנה אם היא נעשית בתור לסופר, רגע לפני שאתם הולכים לישון או אפילו בארוחת שישי משפחתית (אוקי, זה רעיון קצת פחות טוב). אם אתם מחפשים הצעות נישואין מדהימות באמת, כאלה שאין סיכוי שישכחו לעולם – הנה 10 הצעות ללוקיישנים מיוחדים ברחבי העולם, כיאה למעמד המיוחד. הצעות אירוסין בחו”ל – כי באהבה, השמים הם הגבול!

1. סנטוריני


במרחק נגיעה ממדינת ישראל הקטנה, שוכן לו האי היווני הפסטורלי סנטוריני ומזמן חגיגת אהבה מיוחדת במינה. יש משהו במבנים הייחודים של סנטוריני, בחופים הנהדרים שלה ובאווירה הים תיכונית שמזמן רומנטיקה ורצון לחגוג אהבה. שליפת תכשיטים העונים לשם “טבעת אירוסין” באמצע כל הכחול הכחול הזה – יהיה אחד המחוות הרומנטיות ביותר שתוכלו לעשות.

2. מגדל אייפל, פריז

פריז כולה היא אחד המקומות הרומנטיים ביותר שידע האדם. השדרות הרחבות, האוכל הרומנטי והנוף שנראה כאילו נלקח מגלויה – יכולים להיות אחד המקומות האידיאליים להצעת הנישואין המיוחדת שלכם. ואם פריז היא מעוז הרומנטיקה – הרי שמגדל אייפל הוא המעוז שבמעוז. שם, על רקע המגדל הנצחי והיפהפה, תוכלו להצהיר על אהבתכם לנצח, ולעשות את זה בשיא הסטייל והרומנטיקה.

3. רומא, איטליה

העיר רומא, בירת איטליה, היא אחד המקומות הכי מיוחדים שיש בעולם. דמיינו את עצמכם פוסעים יד ביד בין עתיקות מלפני 2,000 שנים, בין הסמטאות המיוחדות של עיר הבירה האיטלקית, בין מנת פסטה אחת לשניה ופסלים נדירים ביופיים – ושם – על המדרגות הספרדיות או באמצע מזרקת המשאלות טרווי היפהפיה, אתם עושים לבני זוגכם הפתעה שהם לא ישכחו לעולם – מושלם, לא?

4. ונציה, איטליה

ואם אנחנו כבר במדינת הפיצה הרומנטית מכולם, ניסע מעט צפונה ונגיע אל לוקיישן שהוא בגדר MUST להצעות נישואים. העיר ונציה מלאת התעלות והקסם שלא נגמר, מזמינה אתכם לשוט על גונדולה באמצע תעלה רומנטית, סביבכם מים צלולים (או צלולים פחות), בתים עתיקים ורומנטיקה איטלקית חובקת עולם. אם תשלפו שם את טבעת האירוסין שבמקרה הכינותם מראש – זו תהיה חוויה בלתי נשכחת. לנצח.

 5. ניו יורק

 כמה שירי אהבה חיברו על העיר שלא נרדמת לעולם. יש משהו בניו יורק שמעורר את כל הרגשות הכי מיוחדים שיש – וזהו גם מקום מצוין להצהיר על אהבתכם הנצחית ולהציע בו נישואין. על המרפסת של האמפייר סטייט בילדינג, באמצע הסנטרל פארק או אפילו אחרי מופע בבורדווי – אין כמעט מקום בניו יורק שהוא נעדר רומנטיקה והבטחה.

6. ברצלונה

ברצלונה היא מקום מצוין להצעת נישואין, בין האומנות, השופינג לרומנטיקה שם, בין הספרדית המיוחדת לבין אינספור זני פרחים ועצים מיוחדים – זה מקום מצוין להצהיר על אהבתכם.

7. תאילנד

 מי אמר שתאילנד היא רק כיף ובילויים? על אחד החופים המקסימים של תאילנד, בחרו רגע שקיעה פסטורלי במיוחד (ובינינו, כולם כאלה), כרעו ברך – והקסם יקרה מאליו.

 8. פראג

 פראג היא אחת מהיעדים הרומנטיים ביותר בעולם. בין אחד מבתיה היפים של העיר היפהפיה, במסעדה ייחודית או על גדות הנהר – כמעט כל מקום שתבחרו יהיה התפאורה המושלמת לאהבה שלכם.

 9. בודפשט, הונגריה

 בירת הונגריה היא אחת מבירות אירופה היפות ביותר. בעת שייט בנהר הדנובה, אחרי ריצת בוקר מהנה או טיול אופניים מלא ירוק בעיניים – אין זמן טוב יותר ומקום יפה יותר להציע בו נישואים.

10. אמסטרדם

 תעלות פסטורליות, סירות יפהפיות, בתים מדהימים מתחילת המאה ואווירה פוסטרלית בכל מקום – אמסטרדם היא אחד היעדים הכי מיוחדים בעולם. ארגנו שייט על אחת התעלות, צאו לסיור נחמד, שלפו בקבוק יין וטבעת – והשאר כבר יקרה מאליו.

 11. זנזיבר

 יעד חם ביותר להצעות נישואין, בו תוכלו למצוא טבע טרופי, בעלי חיים וספארי מצד אחד וגם אין סוף רומנטיקה באוויר. חופי ים משגעים ושקט שלא ראיתם כמותו מעולם.

12. האיים המלדיביים

 היעד החלומי ביותר להצעות נישואין. תחלמו גבוה תחלמו מלדיביים. מי שיגיע לשם יגלה נופים שלא דמיין כמותם, חופים בתוליים שלא חלם שקיימים ואווירת חתונה שרק דורשת לכרוע ברך לעשות את הצעד. 

בן וגיא הם מעצבי התכשיטים מהמובילים בישראל, ומציעים מגוון רחב של עיצובים מיוחדים לתכשיטים בכלל ובפרט טבעות אירוסין מיוחדות יפהפיות. אז רגע לפני שאתם מתאמנים על כריעת ברך באחת מערי העולם – נשמח לארח אתכם בחנות שלנו ולסייע לכם לבחור בטבעת המושלמת עבורכם.
בן וגיא תכשיטים 03-5625606

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה