איך לגלות את מידת הטבעת שלה?

מצאת את אהבת חייך והחלטת שאתה מציע נישואים! מזל טוב! 

עכשיו כל מה שנשאר הוא לתכנן הצעת נישואים מרגשת ולבחור טבעת! 

נכון שההתרגשות בשיאה- אבל אם אתה רוצה שבאמת הכל יהיה מושלם אתה צריך לגלות את מידת הטבעת שלה- כדי שתוכל להחליק את הטבעת שתבחר על האצבע שלה בדיוק כמו בסרטים- ובלי שהיא תהיה פתאום קטנה או גדולה מדי. הרי כל מה שהיא תרצה הוא לשלוח תמונה של הטבעת ולהביט בה כל הזמן, דאג להביא אותנו אלינו לכמה שעות והיא תחזור לאצבע שלה במהירות שיא ובמדיה הנכונה. 

אז הכנו לך רשימה של כמה תחבולות כדי לגלות בדיוק מה מידת הטבעת שלה:

1. הפשוטה- לשאול טבעת מקופסת התכשיטים שלה. במידה ויש טבעת שהיא לא עונדת מדי יום- אתה יכול לקחת אותה בדיסקרטיות ולהגיע לבחור את טבעת האירוסין עם טבעת של אשתך לעתיד, כזו שאתה יודע בוודאות מתאימה לה. כך תהיה בטוח שלא יהיו טעויות.

2. הסמויה- גם במקרה הזה תצטרך לשאול טבעת מקופסת התכשיטים שלה- אבל במקום להביא אותה איתך לחנות פשוט תניח את הטבעת על דף נייר ושרטט עם עט את הגודל הפנימי- כך תוכל להביא את הציור איתך ולהזמין את הטבעת המושלמת!

3. המתקדמת- אם אשתך לעתיד ידועה בכך ששום דבר לא מעיר אותה- אתה יכול ללפף חוט או פיסת ניר דקה סביב האצבע שלה בזמן שהיא ישנה- גזור את החוט על פי האורך הנכון וכך הצורף יידע איזה גודל בדיוק אתה צריך.

4. הגלויה- אם הצעת הנישואים היא לא הפתעה- פשוט תגיע איתה ותבחרו יחד את הטבעת המושלמת! כך תהיה בטוח שתקלע גם במידה וגם בעיצוב!

  1. המיומנת-  תמונה של כף היד

חשוב לזכור! לא שווה להסתבך ולהתפס לטובת מידת האצבע שלה.

רבות הפעמים בהם הטבעות שהיא עונדת יושבות על אצבע אחרת מהקמיצה ובמקרה כזה מידת האצבע של הטבעת שתביאו איתכם לא תואמת את המידה הרלוונטית.

לכן, אם מצאתם טבעת שלה שביכלתכם להביא אלינו- ציינו בפנינו על איזו אצבע היא עונדת אותה בכדי שנדע לשער מה היא מידת האצבע של ארוסתך לעתיד.

ודבר נוסף ואחרון- גם אם טעינו במידת האצבע של אשתך לעתיד הכל בר שינוי!!

אנחנו נותנים לכל לקוח שלנו אחריות מלאה על כל הגדלה/הקטנה של כל תכשיט שנרכש מאיתנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה