כיצד לתחזק את טבעת האירוסין ושאר התכשיטים ומה דרוש לעשות מיד לאחר ההצעה?

אז הנה כמה טיפים ממשפחת בן וגיא תכשיטים אלייך לקוחה יקרה שלנו.

  1. בין אם את מאורסת כבר כמה חודשים או רק כמה שעות, את כנראה מחייכת בכל פעם שאת רואה את הטבעת החדשה ונוצצת שלך. ככל הנראה זהו התכשיט היקר ביותר שאת עונדת- בטח במהלך היום יום. אם את רוצה לשמור על טבעת האירוסין שלך במצבה המושלם, ממש כמו ביום המאושר בו קיבלת אותה יש לנו כמה טיפים שיעזרו לך לנצוץ בכל יום מחדש: ביטוח: זה אולי לא נראה כמו הדבר הרומנטי ביותר, אבל טבעת האירוסין היא תכשיט יקר וכזה שאת עונדת מדי יום. אם חלילה הטבעת תינזק, תאבד או תיגנב את תהי שמחה שדאגת לבטח אותה.
  2. גודל: במקרה של טבעת האירוסין שלך- הגודל כן קובע! אל תתעצלי במידה והטבעת גדולה או קטנה מדי, הקטנה או הגדלה של טבעת היא תהליך פשוט ומהיר ואין סיבה לענוד טבעת משוחררת שעלולה ליפול או לענוד אותה על אצבע אחרת רק בגלל שהיא לא מתאימה בצורה מושלמת לקמיצה שלך. טבעת משוחררת, כזו שמסתובבת בקלות סביב האצבע, עלולה להינזק- בין אם זה על ידי איבוד של אבן או שקע בזהב.

אנחנו כאן לעזור לך! יש לך אחריות מלאה מאיתנו על כל תיקון שצריך לעשות בטבעת, בואי לבקר אותנו.

  1. ניקיון: טבעות רבות מאבדות מהזוהר שלהן במהלך היום יום – את כנראה שוטפת ידיים, מתאפרת או מורחת קרם לחות- פעולות שעלולות ללכלך את הטבעת ולגרום לה לאבד מהזוהר שלה.

את יכולה לרכוש חומרי ניקוי ייעודיים לתכשיטים או לנקות את הטבעת בעזרת סבון כלים פשוט ומברשת שיניים ישנה ורכה. העדיפי להשתמש בכלי ניקוי עדינים יחסית- את אמנם לא תעשי נזק ליהלום, אבל את עלולה לשרוט את הזהב בתכשיט.

  1. אחסון- אין דבר מלחיץ יותר מלחפש את טבעת האירוסין שלך אחרי ששכחת איפה הנחת אותה. תחליטי על מקום ספציפי בו את הולכת להניח את הטבעת כשאת מורידה אותה, עדיף בקופסת תכשיטים סגורה, כדי להגן עליה מפני אבק ולכלוך וכמובן שגם אובדן.

אנחנו כאן לעזור לך! יש לך אחריות מלאה מאיתנו על כל תיקון שצריך לעשות בטבעת, בואי לבקר אותנו. ובואי נדאג שכל התכשיטים שלך, ישמרו ויתוחזקו ברמה הגבוהה שהם הגיעו אלייך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה