טבעות אירוסין

טבעות אירוסין מהוות מסורת ארוכת יומין שמאפשרת לגברים להציע נישואין לבחירות ליבם. מטבעות פשוטות וקלאסיות ועד טבעות משובצות יהלומים ואבני חן – כיום ניתן לבחור טבעת נישואין שמתאימה בדיוק לאצבע שתענוד אותה. עם שלל העיצובים וסוגי הטבעות, זה יכול להיות מאתגר לבחור את טבעת האירוסין המושלמת. המדריך הבא לבחירת טבעת אירוסין יעשה לכם סדר בנושא ויגלה לכם מה חשוב לדעת לפני שמשקיעים בטבעת זהב ויהלומים.

סוג הזהב

ישנם שלושה סוגי זהב בעולם: זהב צהוב קלאסי, זהב לבן (פלטינה) וזהב ורוד – המכונה רוז-גולד. למרות שיש מחשבה רווחת שזהב צהוב הוא היוקרתי ביותר, אך זה לא נכון. שלושת זוגי הזהב הללו יוקרתיים באותה מידה, וניתן לעצב מהם טבעות אירוסין מרשימות במיוחד. הייחוד של זהב לבן נובע מכך שהוא גורם ליהלומים להיראות בולטים, לבנים ואפילו גדולים יותר. אז, אם אתם מעוניינים לרכוש יהלום קטן יחסית – שיבוץ בזהב לבן הוא הבחירה הנכונה. זהב צהוב גורם ליהלומים להיראות בולטים יותר, והוא מחמיא לכל גוון עור. זהב אדום הוא פחות נפוץ בטבעות אירוסין, אבל הוא אידאלי עבור נשים שאוהבות תכשיטים ייחודיים במראה וינטג’.

מלבד הגוון של הזהב בטבעת, עליכם לקחת בחשבון גם את טוהר הזהב. זהב טהור הוא רך במיוחד, כך שאם משתמשים בו בטבעות, הוא עלול לשנות את צורתו ואפילו להתעקם. כדי למנוע את זה, משתמשים במתכות שונות כדי “למהול” את הזהב ולהפוך אותו לחזק יותר. טבעות 18 קראט מכילות 75% זהב טהור, וככל שיורדים בקראטים, כך יורדים בכמות הזהב הטהור. 

מחיר הטבעות מושפע בהתאם, כלומר ככל שהקראט גבוה יותר, כך מחיר הטבעת יהיה גבוה יותר.

סוג היהלום

כאן לא ניכנס לפרטי פרטים מפני שמדובר בתורה שלמה בגמולוגיה. כשבוחרים יהלום, צריך לקחת בחשבון את משקל היהלום (קראט), צבע היהלום, ניקיון היהלום, וחיתוך היהלום. כמו עם זהב, אנשים רבים חושבים שככל שיהלום גדול יותר הוא יהיה יקר יותר, אך זה לא נכון. מחיר של יהלומים נקבע לפי כל הפרמטרים יחדיו, וככל שהם נקיים ונטולי צבע – כך הם יהיו יקרים יותר.

מלבד סוג היהלום, אתם יכולים לבחור גם את צורת חיתוך היהלום. חיתוך עגול, מרובע, חיתוך נסיכה ועוד הם רק חלק מצורות היהלום המתאימות לטבעות אירוסין. כדי לוודא שאתם מקבלים יהלום טבעי ואיכותי, חשוב שתקבלו עם הטבעת תעודה גמולוגית של מכון מורשה.

עיצוב הטבעת

אחד מהדברים החשובים ביותר בבחירת טבעת. כדי לבחור טבעת אירוסין מושלמת, מומלץ לבחור עיצוב שמתאים לטעמה של האישה שתקבל אותה. אם אתם לא בטוחים לגביי העיצוב, תוכלו להתייעץ עם מעצבי התכשיטים המומחים בתכשיטי בן וגיא או לבחור עיצוב קלאסי ומעוצב מראש.

טבעת אירוסין מלווה את זו שעונדת אותה במשך שנים רבות, כך שחשוב לבחור את הטבעת המושלמת עבור האישה של חייכם. כדי לקבל ייעוץ בנוגע לבחירה של טבעות אירוסין ולרכוש טבעת איכותית עם תעודה גמולוגית – פנו אלינו בתכשיטי בן וגיא ותיהנו משירות איכותי ומבחר טבעות ללא תחרות. 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה