כל מה שרציתם לדעת על טבעות אירוסין

טבעות יהלום מעבדה

מזל – טוב! הגעתם לרגע מרגש כל כך. יש המון מה לעשות לתכנן ולהתכונן. אנו בבן וגיא תכשיטים מודעים לצורך של חתנים וכלות להבין כל שלב לעומקו, לכן אנו מדברים איתכם על הרגעים המרגשים של בחירת טבעות אירוסין. אתם לא לבד, אצלינו תקבלו יחס אישי, נתאים לכם את התכשיט ואת היהלום לחלומות שלכם בהתאמה מושלמת לתקציב הקיים.

איך בוחרים טבעת אירוסין מתוך המבחר הענק? 

קיימים כל כך הרבה דגמים שונים של טבעות אירוסין איך אפשר להצליח להגיע להכרעה הנכונה בין ים האפשרויות הבלתי נגמרות?
הרגשה לאחר בחירת טבעת אירוסין של נקיפות מצפון שאולי יכלנו למצוא משהו טוב או יפה יותר, היא בהחלט שבר לא פשוט. אילו דגמי טבעות אירוסין קיימות?
נחלק את הסוגים לארבע קטגוריות: טבעות אירוסין זהב לבן, טבעות אירוסין זהב צהוב, טבעות אירוסין כבדות וטבעות אירוסין מעודנות.

מהו המראה המועדף לטבעת אירוסין? 

שימו לב להבדל בין טבעת נישואין לטבעת אירוסין. טבעת אירוסין זו טבעת המכונה טבעת יהלום. לעומת זאת, טבעת נישואין זו טבעת חלקה ללא שום איתור. את הטבעות עונדים באצבע אחת, כאשר שתי הטבעות צמודות אחת לשניה, או בשתי אצבעות שונות באותה יד. צבע הטבעת הוא לפי טעם אישי של כל כלה. כלות עם צבע עור כהה תעדפנה תכשיטים בגוון זהב לבן. ואילו כלות בהירות תלכנה על תכשיטים בצבע זהב צהוב.

מה המחיר של טבעת אירוסין? 

המחירים של טבעות אירוסין הוא רחב מאוד. זה תלוי מאוד מה הרמה של הטבעת אותה אתם מעוניינים לרכוש. המחיר לא מושפע מהזהב כמו מהיהלום. כלומר, ברור שכמות הזהב משפיעה על המחיר, אבל כאשר אנחנו מדברים על טבעת, אין הרבה הבדלים בין משקלי הטבעות השונות. אבל הבדלים בין מחירי יהלומים, עלול להיות נעוץ בעשרות אלפי שקלים. לכן, חשוב מאוד להחליט מראש, מה המחיר של הטבעת אותה אתם רוצים לקנות, לפני שאתם מגיעים לחנות. ברגע שברור לכם התקציב מראש, יציגו לכם בחנות את הטבעות שבמסגרת התקציב שלכם והמוכר ידע להנחות אתכם לכיוון הטבעת המתאימה לכם ביותר.

איך משמרים את הטבעת שתישאר זוהרת לאורך זמן? 

יש כמה כללים בסיסיים שאתם צריכים לדעת כמו: אין לישון עם הטבעת, אין להתרחץ איתה וקל וחומר לא להיכנס איתה לבריכה שיש בה כלור. חשוב להיזהר לא לבצע איתה פעולות מלכלכות. טבעת אירוסין היא יחסית דקה ולכן אתם נדרשים לשמור על זהירות רבה. מגיעים הביתה, מורידים את הטבעת והכל אמור להיות בסדר.

דבר נוסף שחשוב לנו להדגיש, פעם בתקופה, תוכלו להביא את הטבעת לחנות ולבקש שינקו לכם אותה. ניקוי של הטבעת ייתן לטבעת שלכם זוהר וברק חדשים לגמרי. בנוסף לניקוי שיעבירו על הטבעת שלכם, תוכלו לבקש שיטבלו אותה ברודיום או בזהב צהוב, בהתאם לצבע הטבעת.

הכירו את בן וגיא תכשיטים חנות התכשיטים המובילה בארץ. בחנות תקבלו שירות מקצועי מכל הלב. לנו חשוב לעמוד בסטנדרט של איכות תכשיטים גבוהה ביותר, מוזמנים לעבור איתנו את הרגעים המרגשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה