כל מה שרציתם לדעת על יהלום מעבדה

טבעות יהלום

אנשים רבים רוכשים תכשיטים משובצים ביהלומים . תכשיטי יהלומים, הם תכשיטים מיוחדים. יש תכשיטים רבים שמשובצים בהם זרקונים, והם עשויים מזהב, אבל אף פעם הם לא יהיו מעוצבים ברמה של תכשיטי יהלום. בקיצור, תכשיטי יהלומים הם הבחירה המושלמת למי שמבין ביופי. 
מה זה אם כן יהלומי מעבדה? ומה ההשפעה שלהם על שוק היהלומים? האם יש צורך להשקיע ביהלום כאשר יש אפשרות לרכוש חיקוי מושלם? בואו נדבר על זה.

מה זה יהלומי מעבדה? 

יהלומי מעבדה אלו אבנים המיוצרות בידי בני אדם ולא אבנים אמיתיות הנחצבות מהטבע. הן נראות כמו יהלומים רגילים וכמעט שאי אפשר להבחין בהבדלים בין יהלומים אמיתיים לבין יהלומי מעבדה. המרקם הפנימי שלהם משדר נצנוצים שנשברים באלפי שברים, ממש כמו יהלום רגיל.

אז מה לקנות יהלומי מעבדה, או יהלומים מהטבע? 

זו שאלה פתוחה. יש שיגידו, מה זה משנה לי מאיפה הם, העיקר המחיר הזול. ויש שיטענו שחיקוי לא שווה כלום ולא שווה להשקיע כל כך הרבה, כאשר בעוד השקעה שלא משנה מה גודלה, מגיעים ליהלום אמיתי שהמקור שלו במעמקי האדמה. 
השיטה היום היא מאוד ליברלית. ולכן, רבים רבים הם האנשים שחושבים ששווה לעשות הכל כדי שאנשים לא יצטרכו לעבוד בפרך ובתנאים בלתי אנושיים במחצבות במעמקי האדמה.

מה עומד מאחורי יהלומים טבעיים? 

במעמקי האדמה יש יהלומים רבים. כדי להגיע אליהם פותחים מכרות יהלומים, בהם הכורים חוצבים באדמה כדי להגיע לעוד ועוד יהלומים. כאשר מוצאים את היהלום, רואים אבן גסה וכלל לא מנצנצת. את האבנים מלטשים במפעלי ליטוש עד שמגיעים לברק הרצוי. לפי מה נקבע מחיר היהלום? לפי המשקל, הצבע, והבהירות שלו ועוד. ככל שהיהלום יהיה מיוחד יותר, כך מחירו יהיה יקר יותר. יש יהלומים פשוטים מאוד שאבני חיקוי יכולות בקלות לעקוף את המראה החיצוני שלו ויש יהלומים מיוחדים שמחירם בהתאם למראה שלהם.

האם לקנות יהלומי מעבדה?

הבחירה היא רק שלכם. כאשר רוכשים תכשיט שמשובצים בו יהלומי מעבדה, עשיתם עסקה מוצלחת. למה? כי גם קניתם תכשיט יפה, גם קניתם תכשיט יהלומים (התכשיטים עם יהלומי המעבדה, מכונים תכשיטי יהלומים לכל דבר ועניין), וגם לא שילמתם עליהם עשרות אלפי שקלים.
יהלום המעבדה לא יורד ביופיו מהיהלום האמיתי. ולכן, אין שום סיבה אמיתית לא לרכוש אותו.

אתם מוזמנים לחנות המדהימה שלנו בן וגיא ולהתרשם ממבחר אדיר של יהלומים מכל הסוגים במגוון מחירים. אם יש לכם טעם אישי, תוכלו גם לבחור עיצוב ספציפי עבורכם. אז קדימה, כנסו לחנות התכשיטים המובילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה