לרכוש טבעת אירוסין ולצאת בחיים

אירוסין הינם מסורת עתיקת יומין אשר נועדה לבטא את הסכמתם והתחייבותם של בני הזוג להתחתן, לחיות ולהקים משפחה ביחד, ובה מוענקות טבעות אשר עונדים על הקמיצה עד ליום החתונה.
עד לא מזמן מקובל היה בישראל שרק נשים עונדות טבעות לפני החתונה, אולם לאחרונה השתנה הנוהג, וכיום גם גברים עונדים טבעת אירוסין. במרבית המקרים רוכש הגבר את הטבעת עבורו ועבור בת זוגתו, כאשר מקובל לבחור בטבעות בעלות מכנה משותף מבחינת העיצוב וחומרי הגלם, אם כי ישנם זוגות המעדיפים לרכוש טבעות בנפרד.

חשוב לדעת כי רכישתה של טבעות אירוסין בורסה הינה משימה הדורשת התגייסות ומחשבה, במטרה לבחור בטבעת הנכונה והמתאימה לאופייה ולטעמה של בת הזוג.

בחירת סוגי טבעות

שלא כבמקרה של טבעות נישואין, המסורת היהודית איננה מגבילה את סוגי הטבעות המיועדות לאירוסין, ולכן ניתן למצוא שפע של עיצובים וסגנונות אצל מעצבי תכשיטים ובחנויות ברחבי הארץ. יחד עם זאת, טבעות האירוסין הקלאסיות והמועדפות על ידי מרבית הנשים הן טבעות זהב המשובצות ביהלום.

ניתן לבחור טבעות אירוסין מסוג זה שהינן בעלות חזות דומה, ולעצבן כך שיתאימו לגבר ולאישה, ובכל מקרה להתחשב בטעמם של שני בני הזוג וביכולותיהם הכלכליות. לצד טבעות הזהב המשובצות קיימים כאמור עוד סגנונות וחומרי גלם שונים, כך שכל זוג יכול לבחור מבין מגוון סוגי טבעות, ולהגיע אל הפריט המתאים לו ביותר.

גורמים שיש להתחשב בהם בעת רכישת טבעות אירוסין

רכישתה של טבעת אירוסין הינה בעלת משמעות אישית ורגשית גבוהה, וכרוכה בהוצאה בלתי מבוטלת, לכן חשוב לבצעה בקפידה. בתוך כך, קיימים מספר היבטים בסיסיים שיש להתחשב בהם בעת רכישת הטבעות:

  • הגדרת סוג הטבעת– מכיוון שקיים מבחר גדול של טבעות אירוסין חשוב להבין תחילה איזה סוג של טבעת אתם מחפשים, כדוגמת טבעות כסף, זהב, משובצות יהלומים, אבני חן או שילובים שונים.
  • תקציב– קבעו מסגרת תקציב עבור רכישת הטבעות.
  • סקר שוק– מומלץ להשוות מחירים בין מספר חנויות ודגמי טבעות בטרם הבחירה.
  • לא רוכשים טבעות בכל מקום– חשוב לבצע את רכישת הטבעות במקום ידוע, אמין ומומלץ, המספק פתק החלפה ותעודת אחריות, וכן ותעודה המפרטת את סוג היהלום שבטבעת ואת דרגת גימורו.
  • טעם אישי– כאמור, יש לבחור בטבעת התואמת לטעמם של בני הזוג בתכשיטים, כגון סגנון מעודן, קלאסי, פשוט, אלגנטי, אומנותי או אוונגרדי.
  • נוחות– טבעת אירוסין הינה פריט שנהוג לענדו בכול עת, גם לצד טבעת הנישואין. לכן חשוב לבחור בטבעת נוחה שמתאימה למגוון רחב של פרטי לבוש ואבזרים.
  • גודל הטבעת– יש לבחור בטבעת המתאימה לגודל האצבעות של האישה או הגבר, וכן בהתאם למבנה כף היד, מבנה הגוף, תווי הפנים והחזות הכללית.
  • הוספת אלמנטים אישיים– ניתן להוסיף בצידה הפנימי של טבעת חריטה אישית המעידה על קשרי האהבה, כדוגמת תאריך חשוב ושמות חיבה.

טבעות אירוסין רוכשים פעם בחיים, לכן בצעו רכישה חכמה, כאשר כל הנושאים שהוזכרו מעלה נבדקים תחילה. רכישה חכמה תבטיח לכם טבעות אירוסין מתאימות, עמידות ויפות לאורך שנים רבות ואל תשכחו לעשות סקירה של גני אירועים בתל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה