טבעות אירוסין מעוצבות – הדרך הבטוחה לטבעת המושלמת

איך לבחור את הטבעת המושלמת? במה נבדלים סוגי יהלומים של טבעות אירוסין? ומדוע הכי כדאי לרכוש טבעות אירוסין אצל מומחים?

דברים שכדאי לדעת בדרך לטבעת המושלמת

טבעות אירוסין, מגיעות במגוון של גדלים, עיצובים, סגנונות וצבעים. כדי לעשות את הבחירה הנכונה ביותר, חשוב לדעת כמה דברים שיעזרו לך בתהליך הרכישה: סגנון התכשיטים השולט אצל הכלה המיועדת, צבע הזהב האהוב (לבן או צהוב), האם קיימת העדפה לטבעות דקות או עבות ועוד. כפי שהטיפ המוקדם שלנו חשף, זהו השלב בו מומלץ להיעזר באדם המכיר היטב את הכלה המיועדת ויכול לסייע לך לבחור את הטבעת המתאימה. (מובן שעליו לשמור את הסוד באופן מוחלט ולא לעורר כל חשד). חשוב במיוחד לדעת את מידת הטבעת המדויקת. בכל דרך שבה בחרת לעשות זאת, זה הזמן ל”השאיל” טבעת מאוסף התכשיטים של הכלה המיועדת לצורך התאמה מדויקת של הטבעת לאצבע ברגע המרגש.

להקשיב לתקציב

כשמדובר על טבעות אירוסין, אין גבול לאפשרויות וכמובן שאין גבול למחיר. טבעות אירוסין ממש כמו טבעות נישואין, טבעות יהלום או תכשיטי יהלומים יכולות להיות מוערכות באלפי שקלים, עשרות אלפים בודדים, מאות אלפים וכן, במקרים מסוימים גם הרבה יותר. הרוב כמובן תלוי בערכו של היהלום המשובץ בטבעת, כאשר לעתים קרובות ישנו יותר מיהלום אחד. לכן, מומלץ לדעת מראש מהו התקציב העומד בפניך כדי שלא תחרוג ממנו. בנקודה זו, כדאי לדעת כי באתר בן וגיא תכשיטים ניתן לבצע התאמות למאפייני הטבעת על מנת להתאימה לתקציב שלך.

לא כל הנוצץ הוא יהלום מובחר

לרוב, ערכן של טבעות אירוסין נקבע על פי היהלום המרכזי שישובץ בה ולכן הוא שיקבע את מרבית מחירה של הטבעת. איכות כל יהלום נקבעת על פי ארבע התכונות המאפיינות אותו:

  • ניקיון היהלום – עד כמה היהלום הוא ללא פגמים או כתמים.
  • חיתוך היהלום – יכולת היהלום לנצוץ ולנשוא אור, תלויה באופן החיתוך, הזוויות והגימור. איכות חיתוך מעולה תהפוך את היהלום לזוהר יותר ומכאן גם ליקר יותר.
  • צבע היהלום – יהלום בוהק ולבן שוויו גבוה לעומת יהלום שצבעו נוטה לצהוב.
  • וכמובן, משקל היהלום – משקלם של יהלומים נמדד בקראט. ככל שמשקל היהלום גבוה יותר גם שוויו יהיה גבוה יותר.

טבעות אירוסין זה עניין למקצוענים

אין ספק. טבעות אירוסין ממש כמו טבעות נישואין, הן תכשיט משמעותי ביותר בחייה כל אישה. רכישת טבעת יהלום היא צעד בעל משמעות רגשית גדולה במיוחד ולכן, ברגע החשוב כדאי לפנות למומחים. חנות תכשיטים שהיא חברת יהלומים במקור, תדע לכוון אותך ברגע המשמעותי של בחירת התכשיט ותספק לך כל סוג של יהלום בכל גודל וצבע מבוקש (גם יהלומים טבעיים ולא מטופלים). חנות תכשיטים המתמחה ביהלומים, תאפשר לך לרכוש טבעות אירוסין בעיצוב אישי. ותציע לך מגוון גדול של תכשיטי יהלומים נוספים כגון: טבעות יהלום, צמידי טניס, תליוני יהלומים ועוד.

בשורה התחתונה

טבעות אירוסין הן אחד התכשיטים המשמעותיים ביותר בחייה של אישה. רגע שליפת הטבעת הוא רגע מרגש ובעל משמעות סמלית גדולה ומיוחדת. לפני בחירת הטבעת מומלץ להכיר היטב את הסגנון המועדף על הכלה המיועדת על מנת להקל על תהליך הבחירה. כמו כן, חשוב להחליט על תקציב מוגדר מראש שכן שפע האפשרויות, הסגנונות, העיצובים והמחירים יכול לבלבל ולהביא להוצאה גדולה מהמתוכנן. כמו כן, טבעות אירוסין הן טבעות יהלום ולכן יש לדעת כמה כללים בסיסיים לבחירת יהלומים וכמובן, חשוב ביותר לפנות אל חנות תכשיטים המתמחה ביהלומים ויכולה לספק כל סוג יהלום בכל גודל וצבע, וכן מאפשרת עיצוב אישי של טבעות אירוסין.

זה הזמן להיכנס לקטלוג של בן וגיא תכשיטים ולגלות עולם שלם של טבעות אירוסין – שאחת מהן מתאימה בדיוק לאחת שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה