10 טבעות האירוסין הפופולריות בעולם

אין כמו לקבל השראה מסגנונות אחרים ברחבי העולם כדי לבחור בחירות חשובות בחיינו. וכשמדובר בטבעות אירוסין, אותה טבעת שהיא מזכרת נצח ואות לאהבתנו הנצחית – האחריות שלנו גדלה עוד יותר! יש אינספור סוגי קטלוג טבעות אירוסין משובצות יהלומים ומיוחדות במינן, קלאסיות, על זמניות וכאלה שמשדרות אלגנטיות שקטה. במה תבחרו? אילו תכשיטים מעוצבים יעטרו את אצבעות ידכן? הנה 10 השראות מרחבי העולם לטבעות אירוסין מדליקות, רבות מהן תוכלו למצוא בחנות “בן וגיא תכשיטים”.

1. טבעת אירוסין משולבת זהב ורוד

הזהב הורוד – או בלשון העם היושב בנכר – “Rose Gold” עושה בתקופה האחרונה קאמבק מוצלח במיוחד בתכשיטי נשים בכלל – ובטבעות אירוסין בפרט. הגוון המעניין והייחודי מעניק לטבעת כולה אלגנטיות שקשה למצוא בכל סוג טבעת אחרת – אפילו לא בזהב האדום המלכותי, והשילוב של זהב ורוד עם יהלום – הוא שילוב שקשה לעמוד בפניו.

                                                                                לצפיה בטבעות אירוסין  לחץ כאן

2. טבעת אירוסין משולבת יהלומים צבעוניים

אם אתם רוצים לבלוט באופן מיוחד, לצאת מהשגרה ולהיות עם טבעת אירוסין ייחודית בעלת אמירה אישית – טבעת משולבת יהלומים צבעוניים תעשה לחלוטין את העבודה. תוכלו לבחור ביהלומים בגווני צהוב או וורוד, הנחשבים לבולטים מבלי לנקר עיניים, או להיות מלכות הדרמה והוינטאג’ ולבחור בגוונים כהים של בורדו יין, יהלום שחור וגווני רובי מדליקים.

3. טבעת אירוסין משולבת אבני חן צבעוניות

אם את עדיין רוצה לבלוט אך לא מחבבת את רעיון היהלום – אבני חן צבעוניות הן לחלוטין טרנדיות ברחבי העולם. שילוב של זהב בגוון האהוב עלייך עם אבני איזמרגד, אודם, רובי אלכסנדריט ועוד יוצרים מראה וינטאג’י מופלא – שאין לאף אחת אחרת.

4. טבעת אירוסין בעיצוב פרחוני

דוגמאות של פרחים, עלי כותרת או גפנים בתוואי יהלומים אלגנטי הוא ללא ספק אחד הטרנדים הגדולים בעולם, המשלב מוטיבים מהטבע באלגנטיות שקשה לעמוד בפניה. בניגוד למה שנדמה, המראה המתקבל הוא לא ילדותי כלל, אלא אותנטי ומיוחד.

5. טבעת אירוסין מרובעת

לא רק שטבעת אירוסין מרובעת (ולא עגולה) נראית הרבה יותר שיקית ומעודכנת, היא גם הרבה יותר נוחה וחוסכת הגדלות – הקטנות חוזרות ונשנות. טבעת אירוסין מרובעת היא לחלוטין טרנד שכולו יציאה מהקופסא וחשיבה יצירתית.

6. טבעת וינטאג’ קלאסית

אין דבר יותר מושלם וקלאסי מטבעת וינטאג’ בסגנון אר דקו או בסגנון ויקטוריאני אצילי – זוהרת, נצחית ולא פחות ממדהימה. לא משנה אם תבחרו ביהלום קטן וסמלי או בכמה יהלומים קטנים, עדיין תקבלו מראה מיוחד במינו. אם תרצו לקבל את המראה האצילי ביותר – בחרו בזהב אדום משולב ביהלומים עדינים.

7. טבעת אירוסין שלוש אבנים

טבעת העשויה בסגנון גלי ולא ישר, משובצת יהלומים עגולים או צורות נוספות במרכז ויהלומי צד בהתאם – שוברת את מוסכמות החומר ויוצרת מראה מיוחד וטרנדי, עם שמירה על קלאסיות על זמנית.

לצפייה בטבעות אירוסין לחץ כאן

8. יהלום בליטוש צורת טיפה/ מרקיזה

יהלום עגול וקלאסי תמיד ישאר באופנה, אך לצידו תוכלו לבחור ביהלום מרכזי בצורת מרקיזה / טיפה למראה דומיננטי ואצילי. היהלום ממוקם במרכז הטבעת וסביבו ניתן לשבץ יהלומים קטנים יותר. הפלוס הגדול – הטבעת מעניקה ליד כולה מראה רזה ואצבעות ארוכות במיוחד.

לצפייה בטבעות אירוסין קלאסיות לחץ כאן

9. טבעת אירוסין 6 שיניים קלאסית

מה יותר יפה מטבעת אירוסין קלאסית! אחד השילובים האופנתיים ביותר הן של טבעת עשויה מזהב חלק המורכב ו6 שיניים המחזיקות את היהלום בקלאסיות נפלאה.  את הטבעת ניתן לראות מכל זווית, והיא מעניקה מראה נסיכותי במיוחד.לצפייה בטבעת זו לחץ כאן

10. טבעת אירוסין קלאסית עם הגבהה

לפעמים הכי קלאסי שווה הכי הרבה, אבל כאשר לוקחים טבעת קלאסי ונותנים לה טויסט קליל התוצאות יכולות להיות מהפכניות. קבלו את המנצחת הגדולה ביותר. טבעת סוליטר קלאסית עם הגבהה קטנה שמכוסה בצעיף קטן משובץ יהלומים. זה הזמן להגיד זאת.. ואו!

 

לא משנה באיזה טבעת תבחרו – הכי חשוב זה שהיא תשקף את מי שאתן ואת טעמכן האישי. נשמח לסייע לכם בייעוץ אישי ובבחירה!
בן וגיא תכשיטים 03-5625606

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה