10 הלוקיישנים הרומנטיים בארץ להצעת נישואין

חשבתם שהרגע המאתגר היה להחליט ששניכם זה לנצח? חכו לרגע בו תצטרכו לתכנן את הצעת הנישואין! כדי לעשות לכם את העבודה יותר קלה ולפתוח את בלוטות הרומנטיקה, הנה 10 לוקיישנים מומלצים בארץ, שיסדרו לכם הצעות נישואין שלא ישכחו לעולם.

1. עינות צוקים

נווה המדבר הנמוך ביותר בעולם ממוקם בצפון ים המלח, 3 ק”מ דרומית לקיבוץ קליה. במקום תחכה לכם שמורה חבויה ונסתרת מעיני כל, ושם, מול בריכות טבעיות וחמורים המשוטטים חופשי – תוכלו לשאול את השאלה הנצחית ולשמוע אותה מהדהדת אליכם מבין הצוקים. (צילום: אורן שץ)

2. מבצר יחיעם

ומהדרום הרחוק – לצפון הרחוק. בסמוך לקיבו יחיעם ימתין לכם מבצר בעל קירות גבוהים במיוחד, נוף קסום במיוחד ורומנטיקה שקטה. שם, במקום ההיסטורי, תוכלו לכרוע ברך במגדל התצפית בן שלוש קומות וליהנות משלוות עולמים (תמונה Israel in photos ( 

3. חוף השרון- החוף הנסתר בשפיים

מקום טוב באמצע. חוף השרון הוא איזור מקסים להצעת נישואין. בין רכס כורכר אחד למשנהו, תגלו תצפיות יפות במיוחד על הים הכחול – ותקבלו תפאורה נהדרת לאהבת הנצח שלכם. השילוב בין חוף ים, טבעת מנצנצת ושקיעה מרהיבה – תהפוך את האהבה שלכם ללא פחות ממושלמת.

4. חוף נחשולים

באותו עניין – חוף נחשולים מזמין אתכם להתמקם באחד מאייו ומפרציו הרבים וליהנות מהנוף היפה ביותר, של הים הכחול ביותר. כשתגיעו לחוף, חפשו את “מפרץ האהבה” – שם הולם במיוחד לחגוג את הרגע המיוחד שלכם (תמונה: מאקו).

5.  תמנע – האגם הנעלם


נסיעה דרומה ואתם בכיוון הנכון לחגיגה רומנטית של ממש. האגם הנעלם בתמנע, שנוצר באופן טבעי לאחר שמכרה תמנע נסגר ומי התהום הציפו אותו – יצרו בריכה מקסימה ומיוחדת. במקום תוכלו ליהנות ממדבר בגוונים ורודים, מים כחולים וטבע שקט ומלא הוד. מיד אחרי שדמעות ההתרגשות יתייבשו – תוכלו להמשיך לאילת ולחגוג את אהבתכם כמו שצריך.

6. לתפוס כוכבים במצפה רמון 

עדיין בדרום, במקום מיוחד במינו, בו תוכלו ליהנות מיופי המדבר, מהשקט סביב – ומהיופי המיוחד של השמים במצפה רמון הדרומית, המלאין כוכבים מנצנצים. אין רגע יפה יותר מזה – אתם באמצע המדבר, עם טבעת מנצנצת אחת וכוכבים שמחזיר לכם נצנוצי ברכה. אם יתמזל מזלכם ותגיעו לאיזור בעת מטר מטאורים – תרוויחו כפליים (צילום: טל ניצן).

7. פארק נשר – הגשר התלוי

ובחזרה לצפון. על מורדות הכרמל היפיפיים יחכה לכם פארק נשר המטופח, על צמחייתו המפוארת ונחל קטיע יפהפה. באמצע הפארק יחכה לכם הגשר התלוי, שהוא ללא ספק אחד המקומות הרומנטיים והלא מוכרים מאוד בארץ. הגשר נראה ממש כמו סצינה רומנטית מכל סרט רומנטי הוליוודי – עד כדי כך שקשה להאמין שהוא ממוקם בארץ. שם, מגובה של 70 מטרים, תוכלו להציע נישואים לאהובת לבבכם וליהנות משילוב מושלם בין טבע לרומנטיקה. (צילום: פז מהנדסים).

8. אגמון החולה

ואם כבר בענייני גשרים וחיות עסקינן, נסיעה גליל התחתון תחשוף בפניכם חוויה רומנטית להפליא שספק אם שמעתם עליה –  גשרי אגמון החולה. מי צריך את הספארי כשיש לנו אגם קסום ומלא בציפורים ובעלי חיים צבעוניים ומיוחדים. באגם תוכלו למצוא פינה רומנטית מכל כיוון שתחפשו, מקום מלא באינטימיות רומנטית במיוחד – ולהציע נישואים בדרך הכי פטריוטית שיש (צילום: נגישות ישראל).

9. הכותל המערבי

נכון, זה אולי אחד המקומות הכי קלישאתיים בארץ – אבל יש משהו בלהציע נישואין על רקע קיר היסטורי ועתיק כל כך, כשברקע קדושה שקשה לתפוס ביד. תיהנו מרגע בלתי נשכח – עוד מאות אנשים סביבכם, אך רגע רומנטי שכולו שלכם, בלב ליבה של ירושלים.

10. גן הוורדים

גן הוורדים הוא אחד המקומות הקסומים ביותר בירושלים. יש משהו בקסם הירושלמי שהופך כל מחווה רומנטית – למרגשת הרבה יותר. שם, על רקע מפל מלאכותי, אגם וורדים חגים סביב – תוכלו להישבע זה לזו לעולמים.

אם וחשבתם על להציע נישואין וחיפשתם את המקום הנכון , מוזמנים לראות את טבעות אירוסין שלנו לחצו כאן>>

רגע אחרי שהיא אומרת “איי דו” ורגע לפני שהכנות החתונה מתחילות – אנחנו מזמינים אתכם חנות של בן וגיא מעצבי תכשיטים בישראל, לבחירת טבעת אירוסין בלתי נשכחת. בואו לגלות את כל הטוב שיש בחומרי הגלם הטובים בעולם – אך עם ייצור בישראל! טבעות אירוסין יהלומים יפיפיות מחכות לכם אצלנו, כאלה שימשיכו את כל הטוב של הצעת הנישואין הבלתי נשכחת שלכם – לנצח.
בן וגיא תכשיטים 03-5625606

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה