בחירת טבעות הנישואין המושלמת בשבילכם!

יש לך טבעת אירוסין על היד ואתם באמצע תהליך תכנון החתונה שלכם, איזה כיף! 

עכשיו הגיע הזמן לבחור גם את טבעות הנישואין שלכם.

זוגות רבים דוחים (בצדק) את התהליך לסוף ויש בכך היגיון!

מהרגע שהתארסתם ועד הרגע שתתחתנו ככל הנראה תשתנה מידת האצבע שלכם מנסיבות חיוביות כאלה ואחרות, ובלי קשר יש הבדלי מידות בין עונות השנה. ולכן, רצוי לתאם פגישה לטובת טבעות נישואין כחודש לפני החתונה. 

בכל מקרה ייצור של טבעות נישואין נמשך שבועיים לכל היותר.

ואם נכנס רגע לבחירת הטבעות עצמן- יש לנו את כל העצות בשבילכם לבחירת טבעת הנישואין המושלמת! תחשבי על סגנון מראש: ישנו מגוון עצום של טבעות נישואין בצבעי זהב שונים כגון: בזהב צהוב, לבן או וורוד.

טבעות עם עיטורים, בזהב מוברש או מבריק, רחבות או דקות.

אנחנו ממליצים לכם מראש לחשוב כבר מה יהיה הסגנון שאתם רוצים: האם אתם אוהבים מראה קלאסי או יוצא דופן? חלק או עם עיטורים? בנוסף האם אתם רוצים שהטבעות שלך ושל בן הזוג שלך יתאימו אחת לשנייה או שכל אחד יבחר את הסגנון המועדף עליו? אם יהיה לכם רעיון כללי לטבעות נישואין – תהליך הבחירה יהיה משמעותית קל יותר.

ואז אפשר להתחיל בחלק האומנותי! ברגע שהחלטתם על הסגנון אפשר לגשת ולבחור את הטבעות! אנו ממליצים לא לדחות מידי את בחירת הטבעות, אין סיבה לעשות זאת בלחץ וואין סיבה להתפשר רק בגלל שאין לספקים שלכם מספיק זמן להכין בשבילכם את הטבעות, תתחילו לחפש מספיק זמן מראש,תציצו בסגנונות שונים אינסטגרם/ פיינטריסט/אטסי ותתחילו להכנס לענינים.

סגנון מאוד מעניין הוא סגנון של ערבוב מתכות: אחד הטרנדים הבולטים בעולם התכשיטים הוא שילובים של מתכות שונות- זהב צהוב, עם לבן וורוד, אבנים צבעוניות או יהלומים- הכל הולך! אל תפחדי לבחור בטבעת שונה בצבע ובסגנון מטבעת האירוסין שלך, להיפך! זה רק הופך את מראה הטבעות שלך לאישי ומיוחד יותר.

בכל זאת תנסי אנחנו ממליצים לכם לנסות כמה סגנונות: גם אם החלטת על מראה ספציפי של הטבעת, במהלך תהליך הבחירה תנסי סגנון נוסף, שונה ממה שאת מחפשת. תדברי עם המעצבים שלנו ותסבירי להם מה את אוהבת ולמה את מתחברת אבל תני גם להם להציע לך הצעות. בדיוק כמו עם שמלת הכלה המושלמת- את עלולה להתאהב במשהו שלא חשבת שתאהבי עד שראית את מה שיש לנו בבן וגיא תכשיטים להציע.

תתחשבי בדרישות הטבעת: את רוצה שהטבעת שלך תמיד תיראה במיטבה. טבעות עם המון דיטיילז מצריכות ניקוי בכל כמה חודשים- את יכולה להביא לנו אותה לניקוי יסודי וננקה אותה בעבורך.

דרך נוספת לחיזוק המראה המבריק היא לנקות אותה בבית בעזרת השריה במים חמימים עם סבון כלים וניקוי בעזרת מברשת רכה. במידה ואת לא רוצה לדאוג לניקוי וטיפול את יכולה לשקול טבעת חלקה- כזו שתיראה נוצצת כל הזמן וכל מה שצריך כדי לגרום לה להבריק הוא לשפשף אותה עם מטלית בד.

בכל מקרה אנחנו כאן בבן וגיא תכשיטים פה לעזור בכל התלבטות ולעשות לכם את הטבעות שתמיד חלמתם עליהן!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה