התוכניות לחתונה מתחילות בבן וגיא תכשיטים!

אז הצעת לה במקום חלומי וקנית לה את טבעת מהאגדות והיא אמרה לך “כן!” ועכשיו מתחילה תקופה של תכנונים וארגונים לאירוע גדול אחר- החתונה.

חתונה- התחלנו! אז.. מה עושים? איפה מתחילים? הנה כמה טיפים מאיתנו.

  1. טיפ ראשון ומאוד חשוב- תחליטו על תקציב משותף לאירוע ותתחילו לבנות את העוגה התקציבית שלכם, באמצעות אקסל מסודר ובכך תשמרו על הנפש שלכם רגועה ושלווה.
  2. בחירת האולם בו תתחתנו, בבחירת האולם/ גן האירועים חשוב לקחת בחשבון כמה פרטים: כמות האורחים המתוכננת, יום שבו תרצו להתחתן ושעה, ונגישות לאורחים- ככל שהאולם יהיה קרוב יותר, כך הסבירות שיותר אורחים יגיעו יגדל. 
  3. בחירת מעצב/ת שמלות כלה- השמלה מהווה אלמנט חשוב ודורשת כמה וכמה מדידות, לאורך זמן. רצוי להתחיל בשלב מוקדם בבחירת העיצוב והמעצב/ת, בכדי לתת לכלה זמן להתאקלם ולהסגר לחלוטין על שמלתה לאירוע המרגש. (מחיר שמלה אמור לנוע בין 6,000-15,000 ש”ח.)
  4. בחירת מפיק/ה לאירוע ולעיצוב האולם- כלי חשוב לחיסכון בכסף לאירוע כולו, ניהול נכון של הספקים יכול לחסוך הרבה כסף ואנרגיות מיותרות. מומלץ לבחור אדם שאנחנו סומכים עליו/ אחד כזה שיש עליו המלצות. אל תחסכו בבחירת המפיק המושלם! (התמחור למפיק אמור להיות סביב 3,000 ש”ח)
  5. בחירת הדיג’י לאירוע! בחירת התקליטן היא אלמנט חשוב בתהליך שכן הוא יהיה זה שידאג לאווירה לאורך כל האירוע. ההמלצה שלנו היא לבחור פירמה גדולה ומוכרת וללכת לפגישות אישיות עם האומן שאתם חושבים שיכול להתאים לכם. באם החלטתם ללכת על תקליטן עצמאי, תדאגו ללכת לראות חתונה שבה הוא מתקלט וקחו המלצות מחברים! (תקליטן יכול לנוע בין 5,000-10,000 ש”ח)
  6. בחירת איפור/שיער לאירוע- אל תתפשרו על הסגנון, לכו לפי הוויז’ן שלכן, מומלץ לחפש מעצבי שיער ואיפור באינסטגרם ולראות עבודות של מעצבים/מעצבות. (שיער- סביב 2,000, איפור- 1200 ש”ח).
  7. צלם מגנטים+ סטילס + וידאו- מדובר בשלושה צלמים שונים שצריכים להפרס באירוע ולתת לכם ולאורחים שלכם תיעוד של האירוע ומזכרת שלא ישכחו. רצוי לבחור בצוות אורגני של צלמים שעובדים יחדיו תקופה ממושכת ויודעים לעבוד בשיתוף פעולה. שת”פ בין הצלמים יאפשר כיסוי של חלקים שונים באירוע, בכל מקום בכל שלב. 
  8. סגירת הבר לאולם, והקייטרינג לאירוע, חשוב להבין מראש מה האולם מספק ומה צריך לסגור בנפרד, אל תתפשרו על האוכל והשתייה- אנשים נוטים לזכור את הפרטים החשובים האלה.
  9. חליפה לחתן- אחי חכה לסוף! אתה לא פחות חשוב, אתה פשוט לא יודע כמה תשקול כחודש לפני החתונה וסבירות גבוהה שתשקול פחות. לגברים יותר פשוט למצוא חליפה, חכו עם ההחלטה על כך לחודש האחרון שלפני האירוע ורצוי לבחור את הסט כולו מאותו מקום.
  10. טבעות נישואין! בטבעות נישואין להבדיל מטבעות אירוסין ישנם כמה חוקים שחשוב לדעת.
  • אם אתם מתחתנים ברבנות- הטבעות נישואין חייבות להיות חלקות, ללא חריטות וללא סימנים חיצוניים. ההלכה דורשת שמירה על שלמות הטבעת שכן עליה מקדשים. ללא יהלומים וללא שיבוצים אחרים בזהב.
  • אם אתם מתחתנים עם רבני “צהר”- כאן כבר מדובר בגוף יותר ליברלי, ברוב המקרים מאשרים טבעות משובצות יהלומים, טבעות עם חריטות וטבעות נישואין מעוצבות. במקרה כזה מומלץ להתייעץ מבעוד מועד עם הרב ולתאם עמדות.
  • חתונה אזרחית- במקרה של חתונה אזרחית כל הטבעות כשרות, טבעות משובצות יהלומים מכל הסוגים, כולל חריטות ושאר עיצובים. 

תזכרו! טבעות חלקות נחשבות לקלאסיות ביותר, במידה וחלמתן על טבעת נישואין משובצת, ניתן להזמין טבעת חלקה לטובת הקידושין ולאחר החתונה להגיע ולשבץ אותה ביהלומים!

לטיפים נוספים בבחירת טבעות נישואין- כנסו לבלוג שלנו ומשם לבחירת טבעות הנישואין המושלמת בשבילכם!

אז מה אתם אומרים? רוצים לשמוע עוד המלצות מעניינות? אנחנו בבן וגיא תכשיטים יכולים לסייע רבות בבחירת אנשי המקצוע, בשיתופי פעולה והטבות מיוחדות ללקוחות שלנו בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה