תכשיטי היהלומים שלנו: כשעיצוב פוגש יוקרה

תכשיטים זהב ותכשיטי יהלומים היוו מאז ומתמיד סמל ליוקרה וטוב טעם. כדי לספק ללקוחותינו נגיעה של זוהר במחירים משתלמים, השקנו חנות ייחודית שמוקדשת לתכשיטים מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר. תכשיטי היהלומים שלנו מעוצבים באופן קפדני ובעבודת יד, תוך התייעצות ושיתוף פעולה עם לקוחותינו – משלב הסקיצה ועד לגימור. אתם מוזמנים לגלות את קטלוג התכשיטים העשיר שלנו, וליהנות מתכשיטים איכותיים במחירים מפתיעים במיוחד:

טבעות אירוסין ויהלומים

גולת הכותרת של המוצרים שלנו; תכשיטי היהלומים שלנו כוללים קטלוג עשיר של טבעות אירוסין מעוצבות ואיכותיות בשלל עיצובים. אצלנו תוכלו למצוא טבעות אירוסין יהלומים ממגוון דגמים – החל מדגמי סוליטייר קלאסיים, ועד לטבעות מרובות יהלומים. הטבעות זמינות בזהב צהוב וזהב לבן (פלטינה), וניתן לעצב אותן בדיוק לפי טעמכם. אם אתם רוצים ליצור טבעת ייחודית משלכם, אנו נשמח לייעץ לכם וליצור עבורכם סקיצה של טבעת אירוסין מותאמת אישית.

טבעות האירוסין זמינות עם יהלומים מנצנצים בשלל חיתוכים, לרבות חיתוך מרובע, חיתוך לב, חיתוך נסיכה, ועוד. אם אתם לא בטוחים מה לבחור – אנו נסביר לכם על היהלומים השונים והאופן שבו ניתן לשלב אותם בטבעות אירוסין. 

הטבעות בקטלוג ניתנות להתאמה מבחינת גודל הטבעת וגודל היהלומים (קראט), כך שתוכלו לרכוש את הטבעת המושלמת כדי להציע עמה נישואין.

טבעות מעוצבות

מלבד טבעות אירוסין, אנו מציעים גם טבעות מעוצבות בשלל עיצובים מרהיבים. קטלוג הטבעות המעוצבות כולל טבעות פשוטות עם יהלומים עדינים, וטבעות יוקרתיות עם יהלומים גדולים ואבני חן. כמו שאר התכשיטים שאנו מציעים, טבעות מעוצבות מבית בן וגיא ניתנות לעיצוב והתאמה בדיוק לפי טעמכם. אם אתם רוצים לרכוש טבעת מעוצבת מהקטלוג – אנו זמינים לכם בכל עת.

אם אתם מעוניינים לעצב טבעת ייחודית משלכם, עבורכם או עבור אדם אחר, אנו נשמח לעזור לכם. הטבעות מורכבות בעבודת יד עדינה ומדויקת מאין כמוה, והתוצר הסופי ינצנץ וילווה אתכם במשך שנים רבות.

עגילי יהלומים

עגיל יהלום קטן יכול לשדרג כל לבוש בצורה נפלאה. אם אתם רוצים ליהנות מתכשיט קטן עם נוכחות גדולה, העגילים שלנו הם בדיוק עבורכם. בקטלוג תוכלו למצוא עגילי סטאד יהלומים עדינים שמתאימים לתלבושות יומיות, וגם ליציאות בערב.

לצד הדגמים הקלאסיים שלנו, זמינים לכם גם עגילי יהלומים יוקרתיים שמתאימים למגוון אירועים. העגילים היוקרתיים זמינים עם מגוון סוגי סגירה, ובעיצובים נצחיים: עגילים תלויים, עגילים מטפסים, עגילי חישוק, ועוד. ניתן לבחור בעגילים עם יהלום יחיד, או עגילים עם מקבצי יהלומים מנצנצים בעיצובים מופלאים, וכן בעיצובים מותאמים אישית לפי טעמכם.

שרשראות יהלומים

שרשרת עדינה עם יהלום יחיד? או שרשרת עם תליון מרובה יהלומים? לא משנה מה ההעדפה שלכם, בתכשיטי בן וגיא אתם יכולים לבחור את השרשרת שמתאימה לכם בדיוק. קטלוג שרשראות יהלומים שלנו כולל שרשראות עם תליוני יהלומים מעוצבים במגוון צורות. בנוסף, תוכלו לרכוש שרשראות עם עיטורי יהלומים בשרשרת עצמה, וליהנות מתכשיט מנצנץ ובולט. 

השרשראות שלנו מהוות את המתנה המושלמת – לעצמכם או לאחרים, ואם תרצו לעצב שרשרת ייחודית – אנו כאן עבורכם.

צמידי יהלומים

יהלומים על פרק היד מתאימים לכל אירוע – החל מהעבודה ועד לאירועים יוקרתיים. כמו שאר התכשיטים שלנו, אתם יכולים לבחור צמיד יהלום בעיצוב קלאסי, לרבות צמידי טניס מרובי יהלומים. בנוסף, אנו מציעים צמידי יהלומים עם טוויסט עיצובי ייחודי: צמידי עור יוקרתיים בשילוב יהלומים. המגוון הרחב מאפשר לכם לבחור את הצמיד שמתאים לכם בדיוק, ולרכוש תכשיט נצחי שילווה אתכם תמיד. הצמידים כוללים יהלומים במבחר חיתוכים ובמגוון קראטים, וניתן להתאים אותם לפי המפרט שבו אתם מעוניינים.

בן וגיא: מסורת של איכות ארוכת שנים

הרומן שלנו עם עולם התכשיטים הוא סיפור משפחתי; לפני כ-40 שנה, אבינו החל לסחור ביהלומים בישראל ובארצות הברית. לצד העיסוק הזה, הוא החל גם לרכוש ולמכור יהלומים גולמיים ברחבי העולם. עם השנים, המשפחה שלנו ליטשה את העיסוק שלה, וצברה שם כספקית של יהלומים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

כיום אנחנו, בן וגיא, מהווים דור שני למשפחת יהלומים עם עיסוק ייחודי שמלווה אותנו עוד לפני שנולדנו. בשנת 2014 הקמנו חברת בת עם מטרה ייחודית: להנגיש יהלומים איכותיים לקהל הישראלי. למרבה השמחה, השגנו את המטרה שלנו, וכיום אנו מציעים שלל תכשיטים יוקרתיים בעיצוב אישי מותאם אישית.

כדי לספק לכם את התוצאות המדויקות ביותר, אנו מתייעצים עם לקוחותינו באופן מלא לאורך כל הדרך – משלב הסקיצה ועד לליטוש של המוצר המוגמר. הודות לכך, הנגיעה היוקרתית של בורסת היהלומים יכולה להיכנס לביתכם בכל עת שתרצו.

תכשיטים איכותיים עם חותמת גמולוגית

כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים תכשיטים איכותיים עם יהלומים מובחרים, אתם צריכים לקבל לצד כל תכשיט יהלומים תעודה גמולוגית. התעודה הזו עוקבת בעצם אחר התהליך שעבר היהלום, והיא משמשת כ”תעודת זהות” של היהלום.

תעודה גמולוגית מהווה אישור שאתם מקבלים תכשיט איכותי, ואצלנו תקבלו עם כל תכשיט יהלומים תעודה מלאה הכוללת את כל המאפיינים של היהלומים: צבע, סימטריה, גימור, ומאפיינים נוספים. אנו עובדים עם מכונים מורשים בלבד, לרבות GIA, IGL, IGI, ועוד.

לצד תכשיטי היהלומים הטבעיים שלנו, אנו מציעים גם תכשיטים עם יהלומי מעבדה באיכות הגבוהה ביותר. התכשיטים האלו כוללים יהלומים איכותיים שיוצרו במעבדה, וזהים בתכונותיהם ליהלומים טבעיים. ההבדל הוא בתג המחיר, כאשר תכשיטים עם יהלומים מלאכותיים עולים פחות לעומת תכשיטים עם יהלומים טבעיים.

בקטלוג תוכלו למצוא טבעות אירוסין עם יהלומי מעבדה, עגילי יהלומי מעבדה, צמידי יהלומי מעבדה, ושרשראות יהלומי מעבדה. כמו תכשיטים עם יהלומים טבעיים, גם עם יהלומי מעבדה תקבלו תעודה שמעידה על

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה