איך בוחרים טבעות יהלום איכותיות במחיר המתאים?

טבעת יהלום זה שם נרדף לטבעת אירוסין. בדרך כלל באירוסין זו המתנה המועדפת. העלות של טבעת יהלום נעה בין כמה מאות שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים. יהלום הוא אבן חן יוקרתית במיוחד שערכה נמדד לפי קריטריונים שונים ביניהם גודל היהלום, נקיות, שקיפות וליטוש.
ככל שהיהלום נקי ומלוטש יותר, הערך שלו יעלה יותר. לעומת זאת, גודל היהלום פחות משפיע על השווי שלו אלא אם כן הוא נקי מאוד ואז לגודל של היהלום יש הרבה מה לומר לנו.

איך בוחרים טבעת יהלום בהתאם למחיר?

דבר ראשון קובעים מחיר ואז יש אפשרות לראות את הדגמים הקיימים במלאי המגוון ולהחליט על איזו טבעת הולכים. אפשר לקחת יהלומים קטנים יותר, נקיים פחות. לא כל היהלומים הם מאוד יקרים.
אנו בכל אופן לא היינו ממליצים לוותר על האיכות של היהלום אלא דווקא על הגודל. במקום לקנות יהלום גדול היינו ממליצים לקנות יהלום קטן יחסית וסביבו לשבץ כמה יהלומים קטנים יותר. זה נותן מראה מרשים ויוקרתי, היהלומים איכותיים והמחיר זול יחסית. אפשר כמובן להחליט שמתפשרים על יהלום פחות נקי שעדיין נראה יפה או גוון פחות שקוף. עין בלתי מיומנת לא תזהה שמדובר פה ביהלום פשוט יחסית.

דרך נוספת למצוא טבעות יוקרתיות בעיצוב מוקפד ויהלומים נדירים ואיכותיים, הוא למצוא את המקום הנכון לקניה של הטבעת. בן וגיא תכשיטים זו חנות האונליין לתכשיטי יוקרה. גם המחירים בחנות זו זולים ממש ביחס לשוק. תוכלו למצוא טבעת יוקרתית וגדולה במחיר שחשבתם עליו ובמקום אחר באותו מחיר לא תמצאו טבעת מרשימה כל כך במחיר הזה.

מהם סוגי טבעות היהלום המקובלים בשוק?

יש כמובן את טבעות היהלום המסורתיות בשיבוץ יהלום ויש טבעות שמשובצות באבני חן אחרות. יש דגמים בהם הטבעת חלקה. היופי בטבעת חלקה הוא שיש משטח חלק המבליט את היהלום הזוהר. יש דגמים בהם הטבעת עצמה משובצת יהלומים, מה שיוצר מראה זוהר לטבעת יחד עם הילה מיוחדת. 

ישנן טבעות בהן היהלום הוא עגול ויש טבעות נדירות יותר המשובצות ביהלום מרובע. ליהלום המרובע יש מראה מיוחד כאשר הוא משתלב היטב בטבעת. הבנתם את הפואנטה, קיים מגוון רב של טבעות המשובצות ביהלום, רק צריך לקלוע לטעם ולמחיר.

טבעות היהלום של בן וגיא תכשיטים

יש לנו סוגים שונים של טבעות בעיצובים שונים. מרבית הטבעות שלנו באות גם בגווני זהב צהוב וגם בגווני זהב לבן ורוז גולד. כנסו להתרשם ממלאי הטבעות שלנו ותהנו ממגוון גדול של טבעות איכותיות משובצות יהלומים קטנים וגדולים, מרכזיים או רבים. חלקן חלקות ורק במרכז יש יהלום וחלק הן ההפך הגמור. אנו עושים הכל כדי לקלוע לטעמכם האישי, כך שכל אחד ימצא את מבוקשו ללא שום התפשרות מצידו לא על איכות ולא על הרצון. היהלומים שלנו הם בצורות שונות ובעיצובים ממש מיוחדים. מבחר הטבעות גדול ואתם תהיו המחליטים מה מתאים לכם יותר, טבעת גדולה או קטנה? דגם קלאסי או ייחודי וגזעי?

רוצים לקנות תכשיטים? בן וגיא תכשיטים זו הכתובת! בגלל השירות, בגלל המחירים, בגלל האיכות ובגלל המגוון. אל תפספסו הזדמנויות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה