איך בוחרים צמיד יהלומים ומהם הסוגים הקיימים בשוק?

צמיד יהלומים הוא בין התכשיטים היפהפיים. אם אתם עומדים לרכוש עכשיו צמיד כזה, תדעו שאתם נמצאים בצומת חוויתית במיוחד. לא כל יום קונים צמידי יהלום ולכן כדאי שתכירו קצת את הנושא קודם וכך תגיעו לבחירה מוצלחת של צמיד יהלומים.

כמה עולה צמיד יהלומים?

זו שאלה ממש טובה, מחיר של צמיד יהלומים אמיתיות נע בין אלפי שקלים בודדים לכמה עשרות אלפים. תלוי מה גודל הצמיד, האם הוא עשוי מכסף או מזהב, מה גודל היהלומים ומה הכמות שלהם בצמיד. אם אתם רוצים לדעת כמה תשלמו על צמיד כזה כדאי שתערכו השוואת מחירים. עשויים להיות פערי ענק בין החברות השונות. צמיד זהה עשוי להימכר בשני מקומות שונים בהפרש של כמה מאות שקלים. קבלו את ההצעה שלנו ולכו תראו דוגמאות ותשוו מחירים! זה יחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

האם יש אפשרות לנקות צמיד יהלומים?

בטח, מה השאלה בכלל. צמיד יהלומים זה אחד התכשיטים שקל ביותר לנקות. שמים בתוך כלי מים עם סבון. מכניסים לתוכו את הצמיד והצמיד יוצא נקי. מייבשים את הצמיד מברישים אותו וזהו. רק

מה? אתם צריכים לבדוק באמת באיזה סבון אתם יכולים באמת להשתמש, יש סבונים שעלולים להרוס תכשיטי כסף וזהב. ההמלצה שלנו היא לשאול את בעל החנות בה אתם רוכשים את הצמיד לגבי הניקוי שלו. הוא תמיד יוכל לתת לכם הוראות מדויקות יותר בנוגע לניקוי הצמיד.

אילו דגמים של צמידי יהלומים קיימים?

כאשר מדברים על צמידי יהלומים יש אין ספור אפשרויות. כמובן יש את צמידי הטניס. צמיד טניס זה סיפור בפני עצמו. יש גדלים שונים של צמידי טניס. חלקם עשויים מזהב צהוב חלקם מזהב לבן ויש גם צמידי טניס מכסף. צמידי טניס באים במגוון דוגמאות, יהלומים עגולים, מרובעים, לפעמים יש מרווחים בין היהלומים ולפעמים הם ממש צפופים תלוי כמובן בגודל היהלומים. קיימים צמידים קטנים יותר וקיימים פחות. גם בצמידי הטניס עצמם יש צמידים שמכילים כמות גדולה יותר של זהב ויש צמידים שפחות. בקיצור, צריך לראות את הדוגמאות ולהחליט. בסך הכל, צמיד טניס הוא צמיד יפהפה שמורכב מרצועת יהלומים.

בבן וגיא תכשיטים קיימים דגמים נוספים של צמידי יהלומים. חלקם דומים מאוד לטניס רק מעניינים קצת יותר כמו צמיד יהלומים עגול עם פרחים. מדובר בעצם בצמיד טניס, רק שמסביב כל יהלום יש עוד יהלומים קטנים יותר. יש צמידים קשיחים מעוצבים ואז קווי המתאר של הצמיד מעניינים יותר וגם צורות הסגירה משתנות בין צמיד לצמיד ומשוות לו מראה מעניין. יש את הצמיד הקלאסי שדומה לצמיד הטניס העשוי חוליות חוליות. יש צמיד קשיח שצורת הסגירה שלו יוצרת פעמים רבות את כל הדוגמא של הצמיד. ויש גם את צמידי השרוך שגם הם נמכרים הרבה.

בשורה התחתונה, אצל בן וגיא תכשיטים תמצאו צמידי יהלומים איכותיים במגוון סוגים ודוגמאות. והכי חשוב, הכל דרך הבית. היכנסו לקטלוג צמידי היהלומים שלנו ובחרו את הצמיד המושלם שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה