קונים לאישה צמיד יהלומים? זכרו את הנקודות עליהן צריך להקפיד ברכישת צמיד יהלומים!

כל אישה אוהבת תכשיטים, אבל כשם שפרצופיהן שונים כך תכשיטיהן שונים. בפוסט הזה נתמקד בנקודות עליהן צריך להקפיד ברכישת צמיד יהלומים לאשה. מוזמנים להמשיך איתנו ולקבל מידע שיעזור לכם לבצע את הרכישה בצורה הטובה ביותר. 

כדי שהצמיד היהלומים ישמש את האישה לכמה שיותר שנים, קיימת חשיבות מיוחד לעמידה בקריטריונים מסוימים. אז קדימה, כאן נפרט את הנקודות אותן חשוב לבדוק. 

האם אפשר להגדיל ולהקטין את הצמיד? 

אנחנו אנשים דינמיים. כדי שהצמיד יוכל לשמש את האשה לאורך ימים, עליו להיות עם אפשרות לשינוי גודל. אם מסיבות שונות הצמיד נהיה צר על היד, הוא עלול להפוך ל”לא רלוונטי”.
בהרבה צמידים קיימת אפשרות למקם את הסוגר במקומות שונים בצמיד, מבלי צורך לגשת לחנות תכשיטים ולשנות את גודל הצמיד. ואל תשכחו, ככל שהמתנה שלכם תהיה יותר פרקטית, כך היא תשמש את האישה לתקופת זמן ארוכה יותר.

איך נראה סוגר הצמיד? 

אם כבר דיברנו על פרקטי, חשוב מאוד שהסוגר איתו האישה אמורה להשתמש לפחות פעם ביום, יהיה ידידותי לשימוש. יש צמידים שכדי לענוד אותם צריכים עזרה מאדם נוסף בכל פעם מחדש. דבר שהופך את הצמיד לפחות פרקטי. במקרה שלכם, אתם קונים תכשיט יקר. ולכן, בדרך כלל תינתן לכם אפשרות להחליף את סוג הסוגר בסוגר אחר.

על הסוגר להיות מספיק בטיחותי. לפעמים אנחנו נתקלים בתכשיטים שאי אפשר להבין מה חשב הצורף שיצר אותם, איך בדיוק הצמיד אמור להישאר על היד עם סוגר כל כך עדין? כדי שהצמיד לא יפול והאישה תרגיש בטוחה ללכת איתו ולא להשאיר אותו בקופסת התכשיטים שמא יאבד, הסוגר חייב להיות להיות חזק ואולי אפילו טיפה מאסיבי.

עד כמה זהב הצמיד נקי?

כאשר רוכשים צמיד יהלומים, משקיעים המון זמן בבחירת היהלומים, אך שוכחים כי בסופו של דבר, הצמיד עצמו ואיכות הצמיד מושפע בעיקר מהזהב. גם אם יש לכם יהלומים בעלי קראט גבוה במיוחד, כל עוד הזהב לא איכותי מספיק, הצמיד עלול לאבד מערכו. מנעו זאת מראש ובחרו בצמיד איכותי בו שיני הזהב תופסות כל יהלום כמו שצריך. 

איזה צמיד יהלומים נשים הכי אוהבות? 

אחרי שוידאתם שהצמיד פרקטי, עברו לשלב המעשי. למעשה, הצמיד הפופולרי ביותר מבין צמידי היהלומים, הוא צמיד טניס יהלומים. צמיד זה, מצד אחד נותן תחושה של יוקרה, ומצד שני הוא אופנתי במיוחד. 

הכירו את בן וגיא תכשיטים, חנות התכשיטים בה כל זוג שמבין באיכות מתחיל את דרכו. בחנות תמצאו תכשיטי יהלומים איכותיים ויוקרתיים. החנות מנגישה לכם את יהלומי הבורסה בישראל. מגיע גם לכם לקבל שירות אדיב, אמין ומקצועי במיוחד. כנסו עוד היום להתרשם ממלאי צמידי היהלומים הקיימים בבן וגיא תכשיטים. הקליקו כאן להשארת פרטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה