מה שרציתם לדעת על טבעות אירוסין וסוגיהן

טבעת אירוסין קלאסית A-BGR BAS

כשאומרים טבעת אירוסין, כולם ידועים לדמיין טבעת חלקה ובמרכזה יהלום משובץ. תכל’ס, כמה מן הטבעות הנרכשות הן טבעות חלקות? שאלה טובה. רוב טבעות האירוסין נכללות בקטגוריית טבעות אירוסין מעוצבות. טבעות אירוסין מעוצבות הן טבעות אירוסין המתאפיינות בעיצוב נוסף פרט ליהלום ולטבעת חלקה. זה יכול להיות שיבוץ של יהלומים נוספים בצידי היהלום המרכזי, עיטורים בזהב עצמו ובעוד אינספור דוגמאות.

אילו סוגי עיצובים קיימים בטבעות אירוסין?

ישנם סוגים שונים של טבעות אירוסין מעוצבות. כעת נדבר בקצרה על מספר סגנונות עיצוב הקיימים בטבעות אירוסין. 

  • טבעות אירוסין סוליטר – זו הטבעת הקלאסית ביותר, בעלת יהלום מרכזי אחד בלבד. הטבעת הזו נרכשת על ידי נשים בעלות נטיה לקו חלק, על ידי בעלי תקציב מוגבל שטבעת המשובצת במספר יהלומים, לא מתאימה להם מבחינת המחיר וכדומה.
  • טבעת אירוסין טוויסט – מה שמייחד את טבעת האירוסין הזו זה הזהב העגול. בדרך כלל טבעות אירוסין הן בעלות מבנה זהב שטוח המקביל ליד, ואילו טבעת טוויסט הינה שטוחה על היד אך העובי שלה מעוגל. היהלום המשובץ באמצע הטבעת נראה גדול יותר כאשר הזהב מעוצב בצורה כזו.
  • טבעת אירוסין איטרניטי – טבעת מאוד לא שגרתית המתאפיינת באבני חן צבעוניות ועיטורים שונים בזהב עצמו. פעמים רבות הטבעת עשויה מפלטינום ולא מזהב. למי שלא יודע, הזהב הלבן הוא חיקוי של הפלטינום היקר והנדיר. טבעת אירוסין כזו תהיה יקרה מאוד.

טבעת אירוסין וינטאג’ – טבעת זו נחשבת לטבעת ייחודית ביותר וכמעט לא מוצאים אותה בשטח. זו טבעת שבעיצוב הזהב שלה קיים עיטור המסמל סמל משפחתי כלשהו. דבר שהיה מקובל בעבר הרחוק מאוד, והיום הפך להיסטוריה.

איך נכון לבחור טבעת אירוסין? 

דבר ראשון פונים לחנות מוכרת ואמינה הידועה במתן שירות איכותי. לפני שאתם מגיעים לחנות, חשוב שתהיו ברורים עם עצמכם מה התקציב המתאים לכם. בטבעות אירוסין יש מבחר גדול כל כך והפרשי מחירים גבוהים כל כך, שכדאי להיות ערוכים עם הפרט הזה מראש. 

אחרי שברור לכם מה התקציב שלכם, המוכרת בחנות תוציא לכם פלטות עם עשרות טבעות אירוסין שאמורות להתאים לתקציב שלכם. בחירה מתוך מגוון מוגבל קלה יותר, ולכן כדאי לנסות להבין מה הסגנון שלכם – יהלום אחד, כמה יהלומים, זהב צהוב, זהב לבן וכו’. בנוסף לטעם אישי יש מבנה אצבעות שגם הוא ינחה אתכם בדרך לבחירת טבעת האירוסין שלכם. אם מבנה האצבע של הכלה קצר, לא יתאים לה טבעת אירוסין עבה, וכן להיפך. 

אתם מוזמנים לפנות לחנות שלנו, בן וגיא תכשיטים. אנו מתמחים במתן שירות לזוגות מאושרים שמגיעים אלינו במטרה לבצע רכישת טבעת אירוסין לקראת החתונה. אל תפספסו לשלב ביקור אצלנו בחוויות לקראת החתונה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נשמח לענות לכם על כל שאלה